Då var det helg igen !

Å va skönt att denna arbetsvecka nu är över.
Har nu jobbat 12 dagar på raken, så idag är jag faktisk ledig.
Fick faktiskt sova till kl:7.00 idag !
Då Oskar vaknade & utbrast idag är det lördag !!!
Förkylningen har nu äntligen börjat att ge med sig, men den är
väldigt segdragen. Bihållorna är konstant svullna.
Det gör det inte lättare av att jag nu är gravid i vecka 30,
så lite otymplig är man.
Jag hoppas att vi kanske hinner städa, baka & pynta lite i helgen.
Innan julen får göra sitt antågande hos oss, så ska det först bli kalas.
Vår son fyller nämligen 4 år den 23 december.
Veckorna rullar på av bara farten, jag undrar om man hinner med det som
skall göras. Men det ordnar sig nog.

Igår startade Jamtli´s julmarknad och Brunkullans Scrap & Card har beställt
julkort av mig, som dom skall sälja. Så nu håller jag tummarna för att dom
kommer att sälja de ca 90 kort som jag gjort.
Har också gjort ett gäng tändsticksaskar med olika julmotiv.

Ha det så bra allihopa & må så gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0