Lyckats att påta ihop ännu ett gäng julkort.

Jag lyckades att montera ca 20 julkort igår, när jag jobbade.
Turen var att jag har stämplat upp en massa motiv, så man slipper
det momentet. Så nu är det bara texten & lite pynt som saknas.
Jag hann oxå med att besöka Brunkullan Scrap & Card´s butik igår,
Lotta & Sara var i full gång att packa upp en massa underbara papper.
Det mesta av materialet kommer ifrån Brunkullan, stämplarna är Magnolia &
hÄnglar´s senaste månadspaket. Färglagt med ProMarker pennor.
(Ursäkta bildkvaliten!)
Missa inte att besöka deras butik !!!
Nyheter som papper, stämplar m.m. har precis kommit in.

Jag skall jobba några timmar idag oxå pga julskyltningen.
Tänk vad denna tiden går fort just nu, man ska hinna julpynta, baka,
städa & dessutom fyller sonen 4 år den 23 december.
Planeringen för kalaset har jag ej kommit till än, men det ger sig.
Bara man slapp denna eländiga förkylning som återkommer,
1 gång per månad.

image142

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hjälp vad du ÄR duktig!!!
Vilka kort, och vilken produktion.
Kram

2007-12-02 @ 22:03:15
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefina kort! Tur vi har dig!!!Hoppas förkylningen är bättre!/Sara

2007-12-02 @ 23:10:00
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Lotta

Så fina allihop - det med älgen (god hälg) är nog min absoluta favorit!
Kram Lotta

2007-12-03 @ 13:09:43
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0