Å va tungt det känns !

Den riktiga pysselkänslan vill inte riktigt infinna sig.
Jag vill göra så mycket men är inte nöjd med något, som jag gjort idag.
Trots att jag gjorde tvära kast å började dekorera tändsticksaskar, istället
för att göra kort.
1000, 1000 tack till Stampelanna för lånet av dina fiskarsmallar till Shape cuttern &
lika många tack till Magdalena för lånet av alla dina Magnoliastämplar.

Längtar till helgens scrap- & kortmara med Brunkullan Scrap & Card, det ska bli så
roligt att träffa likasinnade. Där kommer nog att pysslas & utbytas erfarenheter.
Här är det jag lyckades åstakomma idag av det material jag fått av Brunkullan Scrap & Card:

image80

Detta kort blev inte ett julkort, min sambo tycker att det ser ut som ett kärleksbrev.
Material: My minds eye(dubbelsidigt), stämpel fr Magnolia.

image81

Material: Sassa fra lass, stämpel fr Magnolia, text: Qk sophistacatied &
jacks, texten har jag lagt 3D lack på, färglagt m Tilda & Pro marker.

image82

Material: Sassa fras lass, stämpel fr Magnolia, färglagt m Tilda &
Pro marker.

image83

Material: Sassa fras lass, stämpel fr Magnolia, text: Qk metro,
färglagt m Tilda & Pro Marker.

image84

Material: Sassa fras lass, stämpel fr Magnolia, text: Qk moxie,
färglagt m Tilda & Pro marker, stickles glitterlim på vingarna.

Här är  tändsticksaskarna :
image85

Material: Tomtarna är från Syssla &
ängeln från Magnolia, färglagt med Tilda &
Pro marker.

Ni får gärna lämna kommentarer på alla de alster jag gjort
eller tips på vad jag kunnat gjort annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbara julkort Rutan! Och tändsticksaskarna är sååå söta, hoppas du vill vara pysselguru på söndag och visa hur man gör :)
Kram Lotta

2007-10-03 @ 12:28:02
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: magdalena

Även om det känns tungt så har du gjort det jätte bra , korten ser helt perfekt ut som vanligt .
Jag förstår inte var du får all tid från med både jobb och familj och göra så mycket kort. Ta och vila nu innför helgen. Ha det så bra. Hälsningar Magdalena

2007-10-03 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0