Sängliggande !

FY F...N vad jag hatar att vara förkyld. Det är ca 3 veckor
som jag hade bihåleiflammation & fick en kur penicillin.
Nu har det börjat om IGEN ! Jag lyckades jobba 2 dagar denna
vecka, men idag var det totalt stopp. Huvudet känns som ett
betongblock, rösten sviktar & bihålorna känns som om de ska
sprängas.
Är det någon där ute som har tips å trix på hur man klarar sig
från dessa eländiga förkylningar.
Så skriv gärna en rad.

Chefen ringde igår kväll och ville att jag skulle ta med mig min "kortlåda"
på jobbet. Hans syster vill köpa 5 kort.
Det är jätte kul att han tycker om mina kort & sist han fick låna lådan så
sålde han 14 kort i ett bräde.

Ha det så gott & sköt om varandra !!!

Kommentarer
Postat av: magdalena

Krya På Dig hoppas det snart går över tycker du haft nog nu. Enda tipset jag har är vila det behöver du. Kram Magdalena

2007-10-24 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0