Tillverkade julkort

Här är några av de julkort som jag gjorde under Brunkullan Scrap & Card mara, som var i helgen.
För att underlätta det hela så fick korten likna varandra.
De härliga bazillerna kommer från Brunkullan, stämplarna från Magnolia, de är färglagda med Promarker,
jag har dragit med stämpeldynor runt kanterna, transparant stickles på vingarna, de små
stjärnorna är utstansade, de stora stjärnorna är QK.
.
image94

image97

image98

image99

Detta bakgrundspapper fick jag av Stampelanna & vet ej vilken
leverantör. Men jag älskar det. Tack Stampelanna för lånet av sakerna:
stansen, Qk dies, dynorna & Promarker. Tack även till Magdalena för

lånet av alla dina Magnoliastämplar.

image100


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Kör på du har väl ett antal kvar att göra fram till jul? eller du kanske är klar med dom ? . Men dom du gjort hittils har varit så fina och litar på att resten blir det för det är ju " Pyssel Rutan " vi pratar om. Och hon håller vad hon lovar, en tjej att räkna med. Väntar med spänning på nästa omgång.
Kram Magdalena

2007-10-11 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0