Ett av beställningskort är klart !

Det är inte lätt när man får beställning på kort och önskemålen på motiven är en aning udda.
Detta kort skall till en herre som är tokig i SAAB.
Min första ide tyckte jag var bra, men inte riktigt genomförbar.
Men efter att ha varit till min granne stampelanna, så ändrades planen en aning.
Jag är glad att ha en granne som har  en egen pysselbutik.
Dessutom är den nästintill dygnet runt öppet.
Tack så hjärtligt för hjälpen stampelanna !

image76

Jag har stämplat Saab i bakgrunden med clearstamps från Qk Sophisticated.
Sen har jag använt Qk tags och Qk texten är metro. På den la jag också 3D lack.
Bilden på Saaben hittade jag på internet, jag är inte direkt duktig på att teckna.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snyggt kort!
Ha en trevlig helg!

2007-09-28 @ 09:25:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lotta

Underbart kort Rutan - gillar det väldigt mycket. Coolt med svart/grått och sedan röda bokstäver!
Kram Lotta

2007-09-28 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0