Totalt stopp !!!

Denna vecka har det varit helt omöjligt att få till några kort.
Inspirationen har helt försvunnit.
Trots att de nya hÄnglarna kom med posten i veckan.
Har prestationsångset över att göra ett kort till Pyssellottas son, som fyller 1 år imorron.
Men med Stämpelannas hjälp kanske jag kan lyckas påta ihop kortet imorron,
trots att jag skall jobba.
Jag har turen att bo granne med en dygnet runt öppen "kort-akut".
Tusen tack Stämpelanna för hjälpen,trots att det var fredagkväll!
Jag hoppas att min inspiration snart kommer tillbaka.

Idén till detta kort tror jag har kommit ifrån Anna76.
Rätta mig Anna76 om jag har fel.
image67

Kommentarer
Postat av: Anna M

Jag vet hur det känns när det är STOPP! Men tack och lov så kommer inspirationen tillbaka : )
Jag är glad att jag kan hjälpa dig när du behöver, men vad har man sina grannar/vänner till annars?
Lycka Till med kortet imorgon, jag tror att det blir jätte fint!

2007-09-07 @ 23:21:11
URL: http://stampelanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0