Bröllopskortet klart !

Men jag kan inte visa hela kortet än, man vet ju inte vem som
kikar in på på bloggen.
Men en liten bit får ni se.
Jag hoppas att beställaren & paret som skall få kortet tycker om det.
image172
Materialet kommer ifrån Brunkullan: vit Bazzil, guldpapper,
Qk text Metro & färglagt med ProMarker.
Stämpeln (Magnolia) har jag fått av Pyssellotta.

Jag & Elin tog svängen förbi Brunkullan i lördags för att
kika på alla nyheter.
Shoppade lite papper bl.a Majadesign, Bazziller & en stämpel från
Whipper Snapper Design.

Idag har Oskar varit på dagis en stund & väl hemma igen så
passade vi på att äta mellis ute tillsammans med Stämpelanna &
hennes barn.
Strålande sol & helt underbart väder !!!
Smågrabbarna har gjort det stora testet om galonkläderna
verkligen, tål MYCKET vatten. Lite blöta blir dom ju ; )
Nu smälter ju snön i rekordfart & vattnet rinner i små
åar på gården & grabbarna dras till vattnet som magneter.

Njut av det härliga vårvädret & kom i håg solkrämen !! 

Kommentarer
Postat av: Anna M

Kortet är jätte fint! Jag har fått äran att se HELA kortet!
Men lite vimsig är du... Stämpeln är ju från hÄnglar & stÄnglar : )
Tack än en gång för trevlígt sällskap idag och för det goda fikat igår. Ser fram emot fler stunder på din bro!
Kram

2008-04-02 @ 20:24:40
URL: http://stampelanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0