1000, 1000 tack Katarina för utmärkelsen !!!




Detta hör inte till vanligheten att jag får en utmärkelser.
Så det värmde verkligen i mitt pysselhjärta.
1000, 1000 tack Katarina ,du är en pärla.
Man kan inte bli annat än glad när man träffar dig.
Hoppas att vi träffas snart igen för att pyssla & "surra".

Det blir jättesvårt att utse 7 st favoritbloggar.
Det finns ju så många att välja bland, sen har många
fått denna utmärkelse redan.
Så mina utmärkelser ger jag till dessa tjejer:
Pyssellotta
Marashobby
Eponascrapping
Katttapysslar
Annaskort
Lindzi
SasSa

Nu gäller det att förvalta detta rätt och göra precis som det står i reglerna. De kommer här;

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Missa inte detta: Brunkullan´s hösttävling





Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej näst starkast i världen! Klart att du ska ha en utmärkelse. Det har du gjort dig förtjänt av!

Kram Katarina "amospersson"

2008-08-26 @ 00:40:11
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack för utmärkelsen! :)



Hoppas allt är bra med dig å alla andra. :)

2008-08-30 @ 22:05:19
URL: http://eponascrapping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0