Nu händer det saker !

Idag har jag varit på dagis & kollat på alla duktiga barn, som ställde upp i Lillfjällets skridskolopp.
Det dansades till musik & gjordes övningar på isen. Diplom delades också ut till alla deltagare.
(Oskar har svart overall & vit hockeyhhjälm)
image164

Sen har jag haft värkar sedan igår eftermiddag.
Idag känner man sig inte direkt fit for fight.
Just nu kl: 11.44 är det ca 5 min mellan värkarna, så nu är det kanske bebis på gång.
Nu är det bara en lång smärtsam väntan tills att bebisen kommit.
Jag känner mig en aning sårbar just nu, jag hatar att ha ont & inte kunna styra över
smärtan.

Ha det så gott till nästa gång !!!

Kommentarer
Postat av: magdalena

Grattis i massor till den lilla och hela övriga familjen.
Kramar Ida och Magdalena

2008-02-20 @ 08:41:38
Postat av: Anna M

GRATTIS GRATTIS! Åhh vad glad jag blev när jag fick ett sms i morse. Ännu gladera blev jag när jag fick en bild på det lilla underverket.
Tänk att man har turen att få ännu en underbar granne! Jag längtar tills jag får se henne och snusa på en liten bäbis igen (min är ju så stor nu).

KRAM PÅ ER!

2008-02-20 @ 14:07:50
URL: http://stampelanna.blogg.se
Postat av: Marie

Grattis till den lilla bebisen!

Kramar

2008-02-21 @ 22:39:42
URL: http://www,eponascrapping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0