Det var ett tag sen nu

Nu är det ett tag sen som bloggen uppdaterades.
Så ska göra ett försök att visa lite pyssel, som jag påtade ihop går.
Som tur är så hade jag lite uppstämplat & div Qk´s utstansat m.m.
Sen använde jag mig av spillbitar.
image151image155
image153image154
image156
image157

Vi har varit på 4 årskontroll med Oskar.
Synundersökningen var en rolig upplevelse.
Min tanke var ju att "det är helt omöjligt att göra en sån koll på 4 åringar".
Men Oskar lyssnade på Bvc sköterskan Britta & klarade det gallant.
Så nu väntar vi bara på att Oskar´s syskon skall komma.
Har intalat mig att jag kommer att gå 2 veckor över tiden, alltså likadant
som med Oskar. Är nu i v.38 & har haft några diffusa känningar.
Men det är ju bara att vänta tills att bebisen har bestämt sig för komma ut.
Några gissningar ang födelsedatum har vi fått, så får väl se vem som gissat rätt.

Ha det så gott & sköt om varandra !!!
Tack för titten !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ KOMPIS!
NU HAR VI PRECIS KOMMIT HEM FRÅN GÄVLE,DÄR VI HAR VARIT PÅ MOSTERS 60 ÅRS KALAS!

NYFIKEN SOM MAN ÄR, MÅSTE MAN GÅ IN Å KOLLA VAD SOM HÄNDER PÅ BEBIS FRONTEN.......

VI HÖRES PÅ LUREN KRAMEN FAM TALONEN

2008-02-03 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0