Nu har jag lyckats att påta ihop 2 kort

Igår kväll lyckades jag att påta ihop 2 st kort till de som snart skall
gå i pension, på mitt jobb.
Men kan tyvärr inte visa dom än, nästa vecka kommer jag att kunna visa det första kortet.
Fick oxå ihop ett kort till Ante, 3-åringen från Ösmo.
Visa det imorron.

Har nu fått tid imorron bitti att vi skall in på förlossningen & ev. vända bebisen.
Tydligen ligger den på tvären fortfarande & dessutom ganska högt.
Så vi får väl se den ligger rätt eller fel !?!
Det kan ju hända att vad som helst , trots att det är 3 veckor kvar
på graviditeten.
Spännande blir det iallafall !
Själv tror jag att bebisen ligger rätt men att den bara retas med barnmorskan.

Ha det så gott & pyssla lugnt!


Kommentarer
Postat av: Anna M

Lycka till imorgon! Jag tycker att du lika gärna kan klämma fram bäbisen så är allt överstökat sen : )
Jag kan känna mig lite mallig som har fått se de fina korten som "gubbarna" ska få. De var jättefina!

2008-01-22 @ 17:09:54
URL: http://stampelanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0