Snacka om att bli överaskad !!!

Då har man blivit ett år äldre, i år igen.
En kär vän ringde & grattade mig, hon undrade om jag
skulle ha kalas på kvällen.
Men min tanke var att bara ta det lugnt & slöa.
Då säger hon till min stora förvåning, att hon & barnen
tänkte titta in på fika.    
Till saken hör är att dom bor ca 60 mil härifrån !!!
Snacka om att bli glatt överrraskad, det hade jag inte
väntat mig, å inte Patrik & Oskar heller.
"Smågrabbarna" hade det så roligt, med mycket lek å stoj.
Mina föräldrar kom oxå förbi & fikade, så det blev fullt hus
iallafall.

Tack Anna76 & kusin Anders för det härliga kortet som kom med posten.
Tack oxå till er som ringt & mailat.


Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej på dig tant Rutan!

Snart är du lika gammal som mig ;)

Många GRATTISKRAMAR från tant Katarina med familj

2008-01-12 @ 16:19:04
Postat av: Anna M

GRATTIS GRATTIS!
Tänk vad klantigt av mig att inte gratta dig när du ringde... FÖRLÅT! Jag lovar att gottgöra dig!
Jag skyller min förvirrning på sömnbrist, utan sömn är det svårt att tänka klart!
MÅNGA GRATTIS KRAMAR FRÅN MIG OCH FAMILJEN!

2008-01-12 @ 22:22:02
URL: http://stampelanna.blogg.se
Postat av: Malin

Ville bara säga att det var hemskt fina kort du har gjort:)
Och grattis på dej fast att jag inte känner dej....hehe!

2008-01-17 @ 17:27:30
URL: http://Malinkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0