Jag fryser mamma !


Oskar fick feber (39) igår eftermiddag & "grus i ögonen ".
Jag antar att det är ögoninflammation, så nu behandlas med salva.
Oskar kom tassandes kl. 05.30 imorse å va kokhet.
Jag hoppas att inte Elin också får feber & ögoninflammation
Nu hoppas vi att febern skall ge sig.
Så fort alvedonen har gjort sitt så kommer febern igen.
Just nu dricker han citronte & sitter under en fleccefilt !!!!!!!!!!!!!!
Temp: 38.
Det är ca 26 grader inne & 30 ute.

Lånade ett kylaggregat från jobbet , å va skönt det är när det blåser
kalluft

Det kan ju inte vara lätt å va fotbollspelare på Storsjöcupen dessa dagar,
med denna värme.

Pysselsuget ger sig till känna ibland, men jag kommer ej längre.

Ha det gott i värmen & drick mycket !!!  Vatten alltså !!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Rutan! :)



Kul att du kikar in på min blogg! O tack för alla kommentarer! Jätteroligt! :) Jag hoppas du vill delta i tävlingen?! Vore superkul! :)

Men stackars Oskar.. hoppas han är bättre!!! :)

Sköt om dig och familjen! Kram C

2008-07-04 @ 19:51:14
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Krya på er.

Må så gott,

Katarina

2008-07-05 @ 08:46:26
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0