Fy f...n vad det har stormat i natt !!!

När jag äntligen kom i säng ca 00.15.
Så tog det i å stormade så förskräckligt.
Då var der helt omöjligt att somna.
Som tur var att alla de andra sov som stockar.
Själv tittade jag jag på klockan var 5 min & då
blir det ju inte lättare att somna.
03.45 började Elin att skruva på sig oxå pga stormen, så
det var bara att lägga henne i vår säng för att hon skulle somna om.
KL 06.00 vaknade samtliga av att P klev upp & skulle bege sig till jobbet.
Så nu är det fullt röj i kåken igen.
Å jag som skulle pyssla i kväll men det blir nog en tidig kväll med tanke på
att vi slog upp våra blåa i gryningen.

Kör försiktigt & ta det lugnt i pulkabacken !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0