Jo, vi lever !!!

Hej igen.
Nu var det ett tag sen det blev uppdaterat på denna sida.
Vi har nu avverkat dop & 40 årskalas.
Lagade mat till 46 personer & fixade fika.
Jag hoppas att alla blev mätta & belåtna.
Det blev trots allt en lugn kväll.
Tack Tack till lilla mamma för all hjälp med att baka &
tack till Anna för hjälpen i det lilla köket.
Kom i håg !!! Alltid salladen först !!!!!
Elin & Patrik tackar oxå så mycket för alla fina presenter som dom fick.

Har lyckats trots allt att göra ett 5 årskort till en dagiskompis till Oskar.


Turen är ju att jag har ganska mycket uppstämplat så den är bara till att
färglägga.
Nu börjar det att klia i mina fingrar för att börja göra julkort.
Måste oxå ta tag i att göra tackkort.
Så jag hoppas att vi kan samlas ett gäng och pyssla tillsammans.
Kanske jag ska ta & styra upp det framöver.

Igår var jag & barna varit ute & åkt både pulka, snowracer & madrass.
Det var Elin´s premiär tur med pulkan & snowracern.
ÅÅÅ som hon njöt av att få vara med storbrorsan.
Tur var oxå att Elin (9 mån) kom i sin overall stl:86, som hon fick i "grötpresent"
av Ida & Magdalena.
Nu vänatr vi på att det ska börja att "kräksnöa" i flera dagar så att vi kan bygga
en igloo & en massa snögubbar.


I helgen som kommer är det full fart igen.
Dop för min lillebrors pojk Alfred, 40 årskalas för Magdalena,
en viss Pyssellotta fyller år & Alexander- Oskar & Elin´s stor kusin fyller oxå år.

Ha det så gott & håll förkylningarna borta !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! och tack för senast ,det var jätte trevligt och god mat,Jaha ni har haft roligt ser vi på bilderna, ja man kan hoppas vi får mer snö, jag tror ni har mer hemma än vi här i Lappland. Men vi kommer hem till helgen och då blir det pulk åkning och en liten fest (haha)40 år det måste vara nån annan det. Kramar på er från Ida och Magdalena.

Ps hoppas det blir en pyssel afton som passar en annan också e sugen nu , tar hem grejorna nu till helgen för att göra i ordning mitt stora pyssel rum i huset på landet.

2008-11-18 @ 17:23:36
Postat av: Carin

Heeej Rutan! :D



Äntligen en uppdatering! :) Jättegulligt kort! Smidigt att ha lite uppstämplade grejer! :) Jag försöker sträva efter att ha lite färdiga kort på lut men det hinner jag aldrig.. men någon gång kanske..?! ;) Tack för dina snälla kommentarer på min blogg, jag blir jätteglad! Hoppas vi syns något snart - kanske i affären?! ;) Ha en fortsatt fin kväll/dag! Kram C

2008-11-18 @ 22:08:42
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej snälla Rutan!

Styr du upp så kommer jag!

Kram Katarina

2008-11-18 @ 23:54:00
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0