Förlåt mig !

Jag har inte varit så duktig att uppdatera bloggen senaste veckan.
Förkylningar, trötthet & en sambo som jobbat som en dåre.
Men här kommer det några kort som jag lyckats göra:
Detta kort fick min lillebror.


Detta kort fick Pyssellottas Nils.


Sist men inte minst så kommer Stämpelannas dotters kort.


Bildkvaliten är urusel, men jag är ingen mästerfotograf.

Denna vecka började riktigt "bra": jag & barnen har bivit förkylda igen.
Förra veckan fick sambon åka ambulans från hälsocentralen till sjukhuset.
Misstänkt hjärtinfarkt ? Tur i oturen var det ingen sån utan BARA: stress, för mycket
övertid & höga blodfetter.
Så nu blir det ingen övertid på jobbet denna månad.

Själv hoppas jag på att förkylningen försvinner snarast för jag ser verkligen ifram
emot att åka på Brunkullans mässa på lördag.

Ha det så gott & sköt om er !!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina kort Rutan - jag blir så pysselsjuk skall du veta :-)

Ska också ta oss en tur till Brunflo hade jag tänkt - kanske blir det på fredag!

Hoppas att vi ses något på lördag!



Kram Lotta

2008-10-21 @ 11:47:32
URL: http://pyssellotta.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Rutan!

Det där med "anseblans" och misstänkt hjärtinfarkt toppat med att resten är förskylda låter inte bra. Men jag känner igen fenomenet!

Lördagen 25/10 är vi bjudna på lilla kusinens dop i Åre, härlig timing!

Sköt om er,

Katarina

2008-10-22 @ 08:05:09
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0