Halloj

Har varit dålig på att blogga senaste dagarna det pga av lite sömn.
Men nu har Elin äntligen börjat att sova, nästan hela nätterna utan att äta varje timme.
Så nu börjar jag att komma i gängorna igen.
Denna kräsna dam äter nu 3-4 mål gröt om dagen, så hennes mage är mätt & belåten nattetid.
Vår lillprinsessa är nu 7 månader. Klädstorlek 80-86!
Det var inte lätt att hitta en klänning till henne, till syskonfotograferingen på måndag.
Hennes mage är ju "lite" rund.


Jag gjorde ett kort till P´s chef från "gänget på golvet" , härom kvällen.
Men det satt hårt inne, att få till det.
Jag använde mig av Pyssellotta som inspiration, tack än en gång för lånet av dina stämplar.
Materialet kommer från Brunkullan Scrap & Card.


Idag har vi varit & titta på crosstävlingar med smågrabbar.
Oskar ville oxå köra tävling med sin 4 hjuling.
Men det får nog vänta.
Tittade in hos Pyssellotta & kusin K i deras nybyggda fina hus.

Tack för titten & ha det så gott !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Elin gör helt rätt. Sparar i "ladorna" inför sämre tider. Hon har förstått att vi går mot en lågkonjunktur och laddar inför den. Klok och söt dam.

Jättefina kort gör du, som alltid.

Och till den ständiga frågan, när ska vi få träffas?

Kram Katarina "amospersson"

2008-09-24 @ 21:31:07
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0