Det é mycke nu !

Man hinner inte riktigt med just nu.
Julbak, städning, jobba & fixa inför Oskars födelsedag.
Snön lyser med sin frånvaro & julstämmningen har försvunnit.
Jag gjorde ett 60 årskort till svärmor i dag, i turbofart.
Vi var & uppvaktade henne, tillsammans med Patrik´s systrar & deras barn.
Annars har vi varit ledig hela familjen idag & sov morron(07.00).
Ljuvligt !!!
Igår kväll var jag & barnen på Storsjöbadet.
Oskar hade sin simavslutning & vi passade på att njuta i badet efteråt.
Imorron blir det jobb igen, trots att det inte är min helg.
Men vad gör det.

Nu skall jag bara ta det lugnt & njuta av min lediga dag.
Tack för titten.

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Rutan!



Gör som jag. Carema serviceteam julstädar i mitt hus. Jag använder rot-avdraget och det är värt varenda öre. Tänk att komma hem till ett nystädat hus - älskar känslan!



Hoppas vi kan pyssla ihop någon gång nästa år, vad tror du?



Kram Katarina

2009-12-11 @ 22:36:17
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0