Onsdag 11 mars...

Jag var tvungen att datera mina inlägg! , det var en önskan från min pappa.
Han säger att det är lättare att se när det har uppdaterats.
Sagt & gjort pappa.

Här är bilder från när "sörlänningarna" Helena, Ante & Linus besök,
på Elin´s 1 årsdag.
Så mysigt så när vi träffas, det är ju inte så ofta pga avståndet ca 60 mil.

"Grabbarnagrus" Ante & Oskar.
Tänk vad roligt att träffas & busa.


Elin & Linus hittar på en massa bus i trappen.
Det är Linus som får ta till sig äran, för att Elin började att gå.
En riktigt duktig läromästare !!!
Hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses.
Vi håller tummarna för ert pågående projektarbete.
Hör av er om ni behöver starka armar ;) & barnvakt.



Elin kan verkligen ta ton !!!
Det visar denna bild. Alla tycker att hon är ju så snäll.
Jo ja tackar !!! Men skenet kan bedra !!!


"Jag är med o tävlar om ett hemligt paket från Moonkids till ett värde av 600kr hos Tant Ulrika.
Tävla HÄR du oxå!"

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jätteskoj att du är med o tävlar hos mig =)



LYCKA TILL!



Ps! Vet inte om du sett det men jag har två andra kuliga tävlingar oxå, finns till höger på min sida. Ds

2009-03-11 @ 14:29:18
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0