Äntligen snö !!!

Tänk vad barnen blir lyckliga av lite snö.
Varken Oskar eller Elin vill gå in, nu när det vita guldet har kommit.
Patrik var snäll & tog fram hela arsenalen med åkleksaker.

Elin var till frissan igår.
Tusen tack Kicki på Studio Lila, för att du tog dig an Elin.
Det gick inte helt skrikfritt, men Kicki´s tålamod var beundransvärt.
Så nu kan hon inte titta under luggen, när humöret är botten.
Å Elin busade hej vilt efteråt i salongen & åt pepparkakor.

Å jag är så pysselsugen, måste bara ta mig i kragen & framkalla en massa kort.
Så att jag kan fortsätta att scrappa. För det var hur kul som helst.

I tisdags så åkte jag & Patrik å köpte nya resårmadrasser.
Det var ju på tiden, snacka om att vakna som en annan människa.
Och efter en fadäs på Brunkullans mara, så är jag ganska ledbruten & blå.
Så det blir nog ett besök hos Bosse kotknackare fram över.

Grattis till Gustav på namsdagen.

Apropå vinter !
Så måste jag bara visa denna sommriga bild på Oskar & Nils.
Under deras besök på Jamtli i somras.
Visst kan man längta till sommaren ibland, men snö är ju oxå riktigt
mysigt bara den får ligga kvar.


Trevlig helg & ta det lugnt i trafiken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0