Mara på Brunkullan

I lördags var jag & ett gäng andra pysseltokiga brudar på Brunkullans mara.
Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Längtar redan till nästa mara.
Trots att jag kom mitt i dan så lyckades jag göra 3 st LO´s.
Ja, ni läste rätt.
Jag bestämde mig kvällen innan, att jag skulle göra ett försök å scrappa.
Men min granne /bordskamrat Anna´s hjälp, så kom jag i gång.
Å så roligt, trots stillestånd & idétorka.
Så här blev det första. Det skall sättas in i Elin´s blivande album.
(Ursäkta bildkvaliten men jag är en urusel fotograf.)


Samma bild, men det skall in in Oskar´s blivande album.


Nu blir det till att framkalla en massa kort.
För detta var ju hur kul som helst.

Ha det så gott & tack för titten !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0