Ho, ho !!!

Jag är tillbaka igen.
Magsjukan Oskar fick förra helgen , försvann !!!
Å Patrik har börjat att jobba igen på samma företag, men med ny ägare.
Som det ser ut i dags läget så har han jobb tom sista mars. Skönt.
Annars rullar det på i samma hastighet.

På fredagkväll fick jag ett sånt sug att pyssla så jag rotade igenom mina saker.
Å hittade mallar till flaskkort, dopklänning & andra mallar till kort.
Lyckades att göra 3 flaskkort, riktigt roligt.

Lördag morron blev det ett kort som liknar en champangeflaska.

I lördags så fick jag ett sms från Pyssellotta, att dom hade mara på
Brunkullan.
Hon kände nog att jag tänkt på henne senaste dagarna.
Sagt & gjort tog jag mig en sväng dit för att ta en kaffe & prata pyssel.
1000,1000 tack för det vackra kortet med grattis i efterskott,som jag fick av dig & din familj.
Det skulle lika gärna kunnat vara en tavla.

Tack för titten & ha det så gott !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow, vilka fina! Kanske jag ska prova mig på sådana jag också.

/Hanna

2010-01-28 @ 12:25:29
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0