"Mara" hemma i köket !

I lördags gjorde Anna & jag ett tokryck !!!
Våra sambo´s var & jobbade å vi var hemma med barnen.
Eftersom att vi inte kunde medverka på Brunkullan´s mara,
så gjorde vi en egen mara hemma i köket.
Småtjejerna sov & grabbarna lekte för fullt.
Tack Anna för lånet av alla fina stämplar !!!

Jaha, då blev jag förkyld igen.
Fick så makalöst ont i halsen på fredagkväll &
det sitter fortfarande i.

Snart e du på bena igen Magdalena !!!

Jag har börjat att jobba lite denna vecka,
pga semestrarna.
Allt fungerar som det ska hemma med barna & sambon.
Trots att inte Elin tar flaskan, men gröt går utmärkt.

Tack till några av våra grannar för en trevlig lördagskväll !

Å i söndags var Oskar på 5 årskalas hos granntjejen Matilda.
Detta kort fick hon:


Ha det gott & njut av den kommande värmen.

Kommentarer
Postat av: AnnaM

Tack själv för en trevlig helg!

Lördagskvällen blev perfekt på en 5stjärnig restaurang : )

Vi måste träffas snart igen och göra något av allt som vi stämplade upp i lördags!

Kram



PS: Kortet blev jätte fint!

2008-07-02 @ 09:10:45
URL: http://stampelanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha ni passar på när en annan inte är tillgänglig hihi....Bara skoja en annan har för lite händer för sånt just nu, men avis är jag. Men så snart man är kababel måste man väl sätta fart. Och åter igen tack rutan för all hjälp och stöttning under min sjukhusvistelse.Kramar i massor från Ida och Magdalena

2008-07-02 @ 21:47:40
Postat av: Anonym

Hej!

Nästa gång hoppas jag verkligen att vi sitter och pysslar på samma ställe och inte i två olika stadsdelar. Det var alldeles för länge sedan vi "pysslade och pratade skit" tillsammans.

Lycka till med jobbet, själv räknar jag ner nu. Seven days to go!

God natt,

Katarina "amospersson"

2008-07-03 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0