Tänka sig ...

Jag har lyckats att påta ihop några kort & askar idag.
Tack tack Stämpelanna för att jag fick tillgång till din butik, trots att du är
på semester med familjen.
Tack oxå til Carin för det uppmuntrande "fikat".
Min presationsångest har bromsat hårt !!!
Pyssellotta & Anna(Dt medlem för Brunkullan) är tillsammans med min
mosters 2 söner. Och skall på samma kalas.
Då förstår ni säkert varför det har varit svårt med att få till några kort.

Har gjort ett enkelt kort & en "pimpad" ask godsaker till moster,
resultaten får ni se senare i helgen.

Denna lilla mus blev jag så förälskad i, även det prickiga pappret.


Ha en trevlig helg & må så gott !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Tjolahopp!

Kära rutan, du gör alltid så fina kort. Inte behöver du bekymra dig.

Hoppas ni alla har tillfrisknat och mår bättre.

Må så gott och kram,

Katarina "amospersson"

2008-07-19 @ 00:18:21
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0