Å denna förkylning !!!

Nu har jag drabbats av den eländiga förkylningen, ont i halsen, bihålorna & öronen.
Öronen tänker ni. Enl. distriktan är det bara vara barn som har öroninflammation.
Vuxna kan ej ha det ! Jag har redan haft det 1 gång i år & då sprack trumhinnan.
Så nu får vi se om det blir en penicillinkur till.

Pysslet har legat på is, men ikväll måste jag ta mig i kragen.
Har nämligen fått 2 beställningskort, som ska vara klar denna vecka.
Förutom att det ska tillverkas ett 60 tal julkort för Brunkullan Scrap & Card.
Men som vädret har varit i 2 dagar, känns julen ganska långt borta.
Kanon härligt höstväder.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Stackare! Nej oh nej, det är inte bara barn som får öroninflammation. Min storasyster har haft det ett par gånger, det ska tydligen göra något förskräckligt ont.
Hoppas du känner dig lite bättre.
Jag är ju så grymt nyfiken på vad du tänker hitta på för något.
Krya på dig!
*Kram*

2007-09-27 @ 21:33:09
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anna M

Krya på dig!
Hoppas att det går bra imorgon när du ska till hälsocentralen, trots att det bara är inbillning : )
Lycka Till med "bilkortet", förlåt om jag krånglade till det för dig (ville bara vara hjälpsam).

2007-09-27 @ 23:41:20
URL: http://stampelanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0