Mardrömsnatt med Elin

I natt hade Elin det väldigt jobbigt med lung/öroninflammationen.
Hon sov ända till kl. 01.00 & sen började hon leva om.
Det var färdig sovit för min del, så det var bara att gå en våning ner
med Elin. För att hon inte skulle väcka övriga familjen.
Å vad man lider med barn som inte kan tala om vart det gör ont.
Det var bara att trösta så gott det gick & vid 05.00 så somnade hon
i min famn. Att halvligga i soffan med ett varmt barn är inte det ultimata.
Vi sov till kl.07.00, när storebror i huset kom ner.
Gå och lägg dig med pappa ett tag till blev hans order. Och döm om min
förvåning så somnade vi om igen och sov till 08.15.
Patrik åkte på jobbet lite senare & min älskade mor kom och hämtade Oskar.
Så att han fick baka lussebullar & ploga lite snö under dagen.
Tack, tack momma för att du är så snäll !!!
Nu hoppas vi på att medicinen börjat verka & att natten blir någorlunda lugn.
Å ikväll var det till att göra ett kort som skall till en lärare för blivande körskolelärare
i Lycksele.
Det blev tokrosa tycker jag. Resultatet för ni se imorron när det torkat.

Ha det så gott & håll förkylningsbacillerna borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0