Strax är det slut på 2008 & förhoppningvis sjukdommar !

Nu är det ett par dagar sedan, som jag uppdaterade bloggen.
Men som läget har varit hos oss, så har jag inte orkat.
Elin har fått sin andra penicillinkur sedan julveckan pga
nu var det öroninflammation på vänsteröra.
Å jag har oxå fått min andra kur penicillin sedan dess
pga bihåleinflammation.
Så vi har nu haft vår beskärda del av sjukdomar för 2008 & 2009
känns det som.
Oskar är fortfarande snorig, men på benen.
Å Patrik har peppar peppar klarat sig hittills.

Jag har gjort ett kort på beställning till en blivande 50 åring.



Dessutom har min pappa fyllt år.
Detta kort fann jag i mina gömmor.


Elin har nu kommit på att MAJS är det gott som godis.
Så ser hon majsburken så är det bara den som gäller.

Kan man se annat än glad ut, när man får äta majs ?

På juldagen så drog Oskar & morbror Ronny en repa med Polarisen.
Å lyckan var gjord !!!


Hoppas att morbror Ronny, Lotta & lillkusin Afred har det mysigt i Luleå under
nyårshelgen. Kör försiktigt hem !!!

På fredag börjar jag att jobba igen efter 10 mån föräldraledighet & lite
gruvsamt är det faktiskt.
Men jag vet att barnen kommer att ha det bra hemma med pappa Patrik.
Tänk vad fort det gått detta år & vad barnen har vuxit.
Oskar nu 5 år & skall börja skolan hösten 2009 & Elin nu 10 mån.

Nu vill jag passa på att önska alla ett gott slut på 2008 & ett härligt 2009.
Tack för att ni tittat in på min blogg under detta år & välkommen tillbaka.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Hejsan! Ja,nu hoppas jag att ni får ett friskt och härligt 2009 utan sjukdomar.Och jag förstår att du gruvar dig innför fredagen,men kanske du kan få hämta lite krafter med att komma hemifrån en stund,du har ju som sagt varit hemmavid i 10 månader.Och du vet ju att barna har det bra hemma och får slita lite på pappa lite. Vi här i Stavre önskar er ett Gott Nytt Slut på 2008 och Ett Friskt och Underbart 2009. Kramar i massor

2008-12-31 @ 11:35:09
Postat av: Charlotte, Alfred & Ronny.

Gott nytt år på er.

Vi har det bara bra här, Alfred har skadat sig idag. Ramlade och spräckte läppen lite, men bara blod å några tårar.

Förutom att vi håller på att blåsa bort så är allt toppen, laddar för bastu, GOD mat, trevligt sällskap och nytt färskt år.

Hälsa alla och skjut inte raketerna inne. :)

Hälsa Oskar att Alfred åker numer John Deere! Inte någon skruttig caterpillar.

Kram på er.

2008-12-31 @ 13:28:20
URL: http://www.charlotte-alltomoss.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Gott nytt år på er önskar vi

2008-12-31 @ 17:26:59
URL: http://channen.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"



Gott Nytt år och krya på er ordentligt!



Kram Katarina "amospersson"

2009-01-01 @ 22:30:32
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Hanna Haglund

Hej Rutan.



Gud vad roligt du har gjort med bilspåren, det passade ju jättebra.

Jag håller också tummarna för att ni ska bli friska, sååå tråkigt att vara sjuk.



Kram!

2009-01-09 @ 16:58:09
URL: http://hanna8008.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0