-10 grader

I morse när vi klev upp så var det kallt igen.
Nu kan man ju hoppas på att förkylningarna
kanske fryser bort. Trots att det har varit kallgrader
mest hela dagen, så har solen verkligen strålat.
Underbart VM-väder !!!
Och inte har bebisen visat någon tendens till att komma ut heller.
Grabbarna på jobbet tyckte att jag borde ha ställt upp i mixedstaffeten,
tillsammans med ACO & gänget. 
Det kanske har satt igång förlossningen, trodde dom.
Jag tycker att ACO gjorde det bra, med tanke på att hon nu är halvvägs
in i sin graviditet. Vilken annan idrottutövare har klarat det.

Idag åkte jag & Oskar för att köpa nya skidor med pjäxor.
Väl hemma igen så var det bara att spänna på skidorna,
för nu skulle det bli åka av. Och som han åkte, i 40 min !!!
Han längtar redan tills att han skall på dagis imorron, då
4-åringarna skall till skidspåret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ HOPP I GALOPP!
HÄR I STOCKHOLMEN HAR VI STRÅLANDE SOLSKEN OCH
+ 10.6 GRADER VARMT, KÄNNS SOM VÅREN E PÅ G REDAN I FEBRUARI......
SKA OSKAR BLI VÅRAN NYA KALLA?
JA AVENSJUK BLIR MAN PÅ ALLA SNÖ AKTIVITETER NI KAN GÖRA,HOPPAS SNÖN LIGGER KVAR TILL PÅSK SÅ VI FÅR KOMMA UPP Å BUSA LITE.
NU SKA JAG SNART HÄMTA ANTE PÅ DAGIS,SÅ VI HÖRES SNART!
JAG PASSAR PÅ Å GE ALLA HJÄRTANS KRAMISAR NU,FÖR VI TROR ATT BEBBEN KOMMER 14 FEB!!....
HA DE NU SÅ GOTT Å HÄLSA HELA FAM/ TALONEN

2008-02-13 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0