Äntligen har jag lyckats att göra ett kort

Fick en beställning på ett kort till en nybliven sjuksköterska.
Efter många om & men så blev kortet så här.
Använde mig av en hÄnglastämpel som jag modifierade med en
väska.
Plåstren är Qk, även texten är Qk Metro.
image149

I måndags tyckte barnmorskan att jag nu skulle sluta att jobba &
ta det lite lugnt innan bebisen kommer.
Blodtrycket har börjat att stiga en aning & foglossningarna
börjar att ge sig till känna.
Datumet är beräknat till 10 feb.
Så nu är det vila som gäller.
Oskar, "4-åringen" & mormor har i städat hela radhuset i en rasande fart.
Snacka om vad dessa två har diskuterat, om hur man städar & vad
som skall städas.
Jag blev totalt slut av att bara att lyssna på dessa två yrväder,
men jag har också skrattat mycket.
1000, 1000 Tack mamma & stora killen Oskar för all hjälp !!!
Ni är verkligen guldvärda !!!

Ha det så gott där ute i pysselvärlden.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart kort - och det är bara DU som kan vara så härligt finurlig och modifiera om en stämpel så där!!! Hoppas allt är bra med magen :-) Vi hoppas på att få komma och gratta dig någon dag om det går bra?!
Kram Lotta

2008-01-17 @ 23:36:04
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilket ljuvligt kort. Blev perfekt med väskan på ist.
Vilken gullemamma ♥ du har, så himla snällt.
Ta det du lugnt tills lilla bebisen kommit ut.
Kram kram

2008-01-19 @ 23:35:41
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj vilket super häftigt kort! :D Så coolt med plåstrena! :D

2008-01-27 @ 20:03:54
URL: http://lifeofbelit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0