Tillbaka igen

Har haft problem med att uppdatera pga bloggflytt.

Denna vecka har varit allt annat än mysig.
När det gäller vädret alltså !!! Minusgrader & snö !!!
Det var inte direkt vad jag önskat mig,
i lördags var det ju helt underbart väder + 22.
Idag låg tempen på +1.8. Brrrrr !
En aning gruvsamt är det för vi har städdag på gården
imorron & det är lite roligare om det är uppehåll & värme.

Vår storkille Oskar cyklar nu utan stödhjul !!!
Det funkade redan på första försöket.
Å va lycklig har är över detta.
Några blåmärken har det trost allt blivit !


Tack Lotta & Nils, för att Oskar fick följa med er på
utflykten i söndags !!!
Oskar hade en super bra dag tillsammans med er
& den glömmer han inte i första taget.

Håll koll på Brunkullans inspirationsblogg,
för där händer det grejer.
Några nya Dt medlemmar har presenterats & 
det finns så mycket nya produkter i butiken.



 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hälsa Oskar från mig och Nils och tacka för det trevliga sällskapet! Hoppas att han vill följa med oss fler gånger!

Krama lilla fröken från oss också!



// Lotta

2008-05-18 @ 23:37:26
URL: http://pysselotta.blogg.se/
Postat av: Anonym





Hejsan :)

hoppas allt är bra

:)

www.enlitentax.blogg.se

och en annan sak.

min hund deltar i en tävling i en tidning.

kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?

Hon är hund nr 2 man röstar på. (abby) se länk på bloggen

2008-05-20 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0