Lägg ägg !

Läste detta i en tidning härom dagen.

Tonårstjej 1: När jag var liten fick jag leta mitt påskägg.
Tonårstjej 2: Jag också, mamma sa att påskharen hade varit och lagt det.
Tonårstjej 1: Helt sjukt egentligen, harar lägger väl inga ägg.
Tonårstjej 2: Och så klagar dom när vi får dåligt betyg i biologi ...


Jag har lyckats göra 2 kort som vi gav till dagis & ett till chefen från oss
arbetare.


Oskar skulle vara klädd som "påskkarl" på dagis, i onsdags.
Patrik fick äran att fixa det.
Här är resultatet !!!



Elin "påskade" runt med sin tupp, som hon fått
av Stämpelanna & hennes familj.

.

Vi önskar er alla en fortsatt trevlig påsk & njut av det härliga vårvädret !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Rutan!



Tack för din fina påskhälsning, jag får väl göra mig skuldfri så fort jag hinner.



Oskar är verkligen en snygg påsktupp. Skicka ut honom i grannskapet och ni har godis fram till nästa påsk. Här håller tjejerna att föräta sig på allt de fått.



En sån där tupp som Elin har finns i vårt hem också, men den kommer snart att nackas. Vilket dj-la liv den för!



GLAD PÅSK!



Katarina "amospersson"



2009-04-11 @ 08:45:16
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0