En tand e lös !!!

Oskar klagade på att han hade ont i munnen i fredags.
Å tänka sig ena framtanden e lite lös.
"Ska du bli en tandlös grävskopa till sommaren "  var Patriks kommentar.
Oskar är så stolt att han har en lös tand, jag måste ringa till momma & moffa å berätta.
Jessica måste jag oxå ringa till.

Middagen tillsammans med mina jobbarkompisar på Simon & Viktor,
var som alltid utsökt. Trevligt  & roligt sällskap oxå.
Vi har som tradition att gå ut & äta i januari med trafikingenjören.

Trött på fredag var jag, men det var bara att åka & jobba.
Vid lunch så var halsontan vidrig !!!
För lite whiskey igår kanske.
Åkte hem tidigare & tog det lugnt.

Patrik åkte på after work med sitt jobbargäng.
Oskar & William lekte hela kvällen & så lugna dom var.
Vanligtvis så hörs det när 5 -åringarna leker.

Idag var det verkligen myggfritt hos oss. - 20.5 & strålande sol !!!
Å det verkar hålla i sig nån dag.
Så synd !?! jag som tänkte ta mig en tur på skidor tillsammans med Oskar.
Men man kanske ta sig en riktig skidtur så att all skit i kroppen rensas ur.

Grattis till våra närmaste granna Sara & Fredrik, som fick en pojke i veckan.

Ha det gott & tack för titten !!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

du har blivit utmanad. kolla in min blogg..

2009-02-02 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0