Vilken vecka !!!

Jag jobbade måndagen & på väg hem så fick jag en olustig känsla.
Väl hemma så slocknade jag i soffa direkt, trots ungarnas härjade med pappa.
Vaknade 01.45 & fick rusa på toaletten.
JA JA, då var det min tur å få den vidriga magsjukan.
Elin hade den förra fredan. Helt återställd söndag.
Fick tillbringa tisdag morron med att städa & sanera.
Patrik kommer hem på tis eftermiddag & känner sig oxå klen.
Slocknar fullt påklädd i bl.a ullfrottejackan & täcket.
Då var vi 2 som drabbats denna vidriga sjuka !!!
00.15 hör jag hur Oskar kvider
ÅÅÅÅÅÅ nej !!! Nu har 3 av 4 i vår familj magsjuka, samtidigt.
Dax igen för att sanera, tvätta & städa.
I dag är det bara jag som fortfarande inte kan äta riktigt.
Summan av kardemumman är nu - enbart intag av vätskeersättning.
På order från sjukvårdsrådgivningen.


Ät vitpepparkorn & undvik magsjuka !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0