Äntligen är våren i antågande

Det är så mycket man vill hinna med, nu när dagarna blivit ljusare.
Ungarna vill inte gå in & Elin ska gunga minst 45 min varje dag.
Oskar tror jag har vuxit fast på cykel.

Vi var å firade Alfred igår, eftersom att han var lite krasslig på födelsedan.
Här kommer iallafall kortet som kusin Affe fått.

Min härliga granne Stämpelanna lånade ut, 3 pärmar med stämplar till mig.
& en makalös låda med promarkerpennor.
De färger som inte finns i hennes låda, är inte värt att köpa.
Gissa om jag var i himmelriket.
Jag å Anna har oxå hunnit med å pyssla en sen lördagkväll.
Jag altrade bokstäver till Elin´s rum & Anna gjorde en jätte fin LO.
Så mysigt & gott med lite vin till.
1000, 1000 tack Anna för lånet !!!

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Anna M

Tack själv för en mycket trevlig kväll! Kortet blev som jag redan sagt superfint!! Hoppas att vi får tillfälle att träffas och pyssla mer framöver. Det kliar i mina fingrar och strupen håller på att torka ut...

2010-04-27 @ 22:25:18
URL: http://stampelanna.blogg.se/
Postat av: Katarina Skylare

Hej La Ruta!

Jättefint kort. Jag håller med om att dagarna är ljusare och längre men inte tillräckligt långa. Nu är det mycket.

Den där pysselkvällen hade man velat varit med på. Kanske inte så mycket gjort men desto mer vin druckit...

När tänker du lägga ut alla LO´s, jag vill se?

Kram Katarina "som jobbar idag och det är fullt upp - deklarationstider!"

2010-05-02 @ 11:12:53
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0