Jag har blivit TAGEN !

Jag har blivit "tagen" av Maras Hobby.
Hade ingen aning om vad detta innebar, förrän jag läste om det på Maras blogg.
Tänk att "lilla" jag fick vara med om detta, å jag som trodde att det bara är för kortproffs.
Tusen tack för nomineringen & förtroendet.
Min uppgift blir att skicka ett kort till någon & sedan nominera ytterligare 5 st till att bli tagna.
Jag funderar på vilka som ska få äran att bli nominerade.
Men det finns några guldkorn som jag grundar på.

Tagen


image49


Kommentarer
Postat av: Lotta & Nils

Hej och tusen tack för en mysig och "fyndig" dag! Har kikat på det jag shoppade och är jättenöjd.
Kram Lotta och Nils

2007-08-26 @ 18:06:22
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Monica Wanhainen

Rutan gör helt fantastiska kort. Nog är hon proffs alltid.
Kram Moncan

2007-08-28 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0