Önskelista

Tänk att det finns så mycket man vill ha/behöver till sitt pysselmakeri.
Och man upptäcker fler saker varje dag.
Det är tur att jag får tips & råd från mina kära pysselvänner, så att man inte förköper sig.
Detta är lite av vad jag önskar mig:

Qk dies:

Älg ks-0357
Korg rs-0199
Fastener rs-0369

Stämplar:

Penny Black:
Katt med hjärtlig bukett
Möss på väg til kalas
Optikerskylt
Igelkott med blomkruka

Eat Cake Graphics:
Frances Fradey 1031-F
Ferris Fradey 1030-F
Penelope and Percy Kitty 1037-J
Stuart and Scooter 1074-G
Frisky Fradey 2023-F
Katie wants in 2042-M

Whipper Snapper Design:
Älgen som står ( i profil )
Sittande älgen

Magnolia:
Bänken
Björken

hÄnglar stÄnglar:
Både gamla & nya b.la vagnen.m.m

Filurer:
Blomfilur
Doktorfilur
Kärleksfilur

Övrigt:
ProMarker pennor, fler färger
Shape Cutter Plus
Skärmallar till Shape Cutter Plus: ovaler, cirklar & hjärtan.
Knappar i olika former & färg
Prima Blommor & blad
Mönstrade papper & cardstock


Och mycket mycket mer !!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hi hi hi ... det var en lika låååååång önskelista som jag har - skönt att höra att det är fler som har "ha-begär" efter MER pysselsaker HELA TIDEN!!!
Kram Lotta

2007-08-23 @ 19:40:21
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0