Då var Brunkullan´s mara över för denna gång !

En kanon inspirerande mara, med många härliga pysseltjejer i alla åldrar.
Med många fina alster som alla har gjort i helgen.
Tänk att man får så mycket ideér av att träffas & surra lite.
Alla är ju så duktiga !!!
För min del var det enbart julkorttillverkning som gällde.
Lyckades att komma igång ganska bra.
Men efter en stund tog det stopp & å då var det bara att ta en runda i lokalen, för att
inspirationen skulle komma tillbaka.
Jag fick ha en visning i hur man embossar för ett gäng nybörjare, tillsammans med Lotta.
Pirrit var det, men roligt.
Mina alster kommer ni att få se senare i veckan, orkar inte att ladda upp det ikväll.

Tack Lotta & Sara för en givande helg, nu längtar vi till nästa "mara". 

Missa inte att besöka Brunkullan Scrap & Card, nya artiklar är på ingående !!!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vad kul att det blev så lyckat.
80 mil är lite långt för att åka på en mara... ; D
Ha gott!

2007-11-26 @ 12:26:15
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tusen tack själv! Det är jag som jobbar på onsdag och även ev. lördag så då ska jag ordna det sista med ditt dt-uppdrag :)

2007-11-26 @ 22:08:16
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0