Masstillverkning av julkort !!!

Jag har lyckats att göra ett gäng julkort under helgen & i veckan.
Antalet är nu sisådär 70 st totalt.
Är inte helt nöjd med alla, men jag hoppas att Lotta & Sara tycker att
de går att sälja på Jamtli´s julmarknaden, nästa helg.
Förkylningen har kommit tillbaka, jag hoppas att den inte blir
lika långdragen som den jag fick för ca en månad sedan.
Förkylning är inte direkt vad man önskar sig när man i v.29 (gravid),
orken är inte direkt på topp.
Jag jobbar mitt kvällsskift denna vecka & dessutom har jag helgen med
extraöppet på söndag, då julskyltningen är.
Tyvärr har jag inte orkat att lägga ut bilder på julkorten än, eftersom jag inte
kommer hem från jobbet förrän kl.19.45.

Ha det så gott & håll er från allt vad förkylning & vinterkräksjuka heter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du hunnit med så många julkort! Jag är säker på att de kommer att sälja bra!
Krya på dig nu, så hinner vi kanske ses en sväng i jul? kram

2007-11-30 @ 08:50:51
URL: http://annaskort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0