Äntligen på benen igen

Har varit totalt utslagen pga förkylning.
Efter ett läkarbesök & röntgenbilder tagna på
bihålorna, så är det bara att kurera sig.

Har införskaffat papper från Figgy Pudding,
så att julkortstillverkningen kan komma igång.
Lyckades få ihop 8 kort under helgen.
Tusen tack Stampelanna för lånet av dina
Promarker pennor. Jag måste köpa fler färger
av dessa underbara penor.

Resultaten på korten är sisådär.
Men visar dom trots att jag inte är riktigt nöjd.
Jag har använt: Bazzill, Figgy Pudding,
Fluid chalks, Promarker, transparant Stickles,
stjärnbrads.
Stämplarna fr Magnolia

image111

image114

image115

image116

image117

image118

image119


Kommentarer
Postat av: Anna M

Jätte fina kort! Enkla och stilrena! Du har varit mycket effektiv tycker jag : )

2007-10-30 @ 11:23:19
URL: http://stampelanna.blogg.se
Postat av: Theo

De va jätte fina....

2007-10-31 @ 17:57:47
Postat av: magdalena

hej vilka fina papper du hittat nu är det nog dags att man får lite inspiration till julkort innan julen är över, men man får ju mycket inspiration på din sida tack för en flitigt uppdaterad sida .Kram Magdalena

2007-11-06 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0