Hockeyskadad "Dagismagister"

Oskars "dagismagister" Robin blev tyvärr skadad på en hockeymatch, under DM i helgen.
Som dagsläget är idag så verkar han bli borta i & veckor. Jätte tråkigt tycker vi.
Så vi ville pigga upp honom med att skicka detta "krya på dig" kort.
Kortet är inspirerat av Stampelanna & det är av henne som jag fått denna "doktorsfilur".
Det andra materialet kommer från Brunkullan Scrap & Card, vi fick pappret som present på maran.
Trees Jolie tror jag att tillverkaren heter.
Qk texten är: Sophisticated & Qk jacks. Färglagt med Tilda & Promarker.

image101

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja, som vanligt ännu ett fantastiskt kort,Men det är lite synd om oskar också eftersom han inte har sin "Dagismagister" så jag sänder oskar en hälsning.
Men stämpel är väldigt passande och är rolig tycker jag. Kram till oskar från Ida och Magdalena.
Ps.Rutan Vart får du alla ideer och tid till att göra så många fantastiska fina kort.

2007-10-11 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0