Lyckadats knåpa ihop 2 kort

Ett till min lillebror & till min sambos kusin ,som fått sin andra dotter.

Äntligen har jag fått snusat på Stampelannas dotter Wilma, denna underbara
lilla varelse vägde 2720 gr. Man blir lika förundrad över att de är så små, tänk
vad man glömmer fort.
Oskar tycker att Wilma är så liten & söt, han kunde tänka sig en lillasyster oxå.
Förklaringen till pappa, på om hur Wilma såg ut - hon har så små knän & så liten.
1000, 1000 tack Anna för att jag fick komma å störa på kvällskvisten, det är ju inte
alla butiker som har dygnet runt öppet.
Chalksen & Shape Cuttermallarna som du beställt till mig, är helt underbara.

image105

Papper: Bazill, My minds eye & priman kommer från Brunkullan Scrap & Card,
stämpel har jag fått låna av Stampelanna, bradsblomma, transparant
stickles på kronan, chalkat kanterna, färglagt med Tilda & Promarker.
Qk text: Moxie.

image104

Layouten till detta kort kommer ifrån Anna76 -DT medlem för Brunkullan Scrap & Card
Material: Papper, primor kommer från Stampelanna, Qk blad,
transparant stickles på bladen, stämpeln från Magnolia, färglagt med
Tilda & Promarker. Qk text: sophisticated.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilka söta kort!
Hur går det med alla julkort, nyfiken : D
kram Susanne

2007-10-14 @ 14:23:05
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: magdalena

Jätte fina kort,Jaså du har varit och snusat redan,ja det dröjer ju ett tag till innan du får snusa hemma, men då är vi fler som vill komma och snusa på erat underverk. kram Magdalena

2007-10-14 @ 20:16:12
Postat av: gunilla/nilla

Två kanonfina kort! Den översta stämpeln är för härlig!
Ha en bra dag
/Gunilla

2007-10-15 @ 12:35:31
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Anna

Ooh, det är nog första gången jag blkivit liftad, Tjoohoo!!
Fina kort! Han överst var lite lik Ronny ;-)

2007-10-17 @ 13:18:12
URL: http://annaskort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0