Då var det dags för 1:a kalaset av 4.

Imorron ska vi åka till Ånge, till Gustav (Oskars kusin) & hans familj.
Det är en grabb med fart i & han fyller 5 år.
Gustav är en riktig crossförare.
Han har redan tagit bronshjälmen & silverhjälmen på crosskolan.

image64

Däcket har jag gjort med hjälp av en Shape Cut ( tack Anna för lånet ),
sen använde jag en mönstersax för att göra däckmönstret.
Texten är Qk  Moxie, på däcket har jag lagt på 3D-lack &
på den övre texten la jag på transparant glitterlim,
även traktorn & racerbilen är utstansat med Qk.
Goodyear är ett däcktillverkare & årtalet 2002 är det året Gustav föddes.
Så nu är det bara att hoppas att kortet godkänns av mottagaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0