Dags att uppdatera

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade sidan.
Men nu har jag hittat några kort till i min låda.
Pysselsuget börjar sakteliga komma tillbaka, har blivit inspirerad av Stämpelannas
tillverkning av julkort. Trots att det är ett tag kvar till jul.
Har fått äran att låna Magdalenas 3 st pizzakartonger med helt nya monterade Magnoliastämplar.
Man blir helt förvirrad när man har så mycket att välja imellan.
Ikväll var Stämpelanna med sambo bjuden på middag hos oss. Med sig hade hon hÄnglavingar som jag fick.
Tidigare i veckan kom hon också med en överaskning. Hon gav mig min första Filurstämpel.
Nämligen den som är doktor.
Hjärtligt tack för de jätte fina stämplarna Anna. Alla borde ha en sån granne !!!
Vi gjorde ett tappert försök att stämpla upp några Magnolior, medans grabbarna kollade på tv.
Men pysselandan ville inte riktigt infinna sig. Men det tar vi igen en annan kväll.

image75
image76
image77
image78image79


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en mycket god middag och trevlig kväll igår! Det får vi göra om, men nästa gång blir det restaurang 227:an!
Jätte fina kort som du har laddat upp, jag gillar verkligen kortet med paret som sitter på gungan.

2007-09-16 @ 10:33:47
URL: http://stampelanna.blogg.se
Postat av: Lotta

Gillar det bruna kortet i massor - underbart!

2007-09-16 @ 22:38:23
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hej!
Vad kul att ha hittat till din blogg.
Vad mycket fint du gör, verkligen.
Kram Susanne

2007-09-17 @ 13:41:02
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: magdalena

Hej!
Nu har man äntligen hitta tillbaka en bit i livet och denna värld igen,Har även hittat till din blogg,
Du har då verkligen kommit långt och vad fina kort du har gjort,Min inspiration startar hos dig igen.
Kramar och tack för allt Magdalena

2007-09-26 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0