Å vad det snöar i dag igen !!!

Jag som tyckte att det var helt okej att snön började smälta bort förra veckan.
Det var ju så mysigt att kunna sitta i solen & fika.
Men nu har det snöat i 2 dagar & det börjar nästan kännas som jul igen.
Våra fotspår sedan imorse har snöat över för länge sedan & det snöar fortfarande.
Man blir ju inte direkt pigg av detta väder.
Egentligen borde jag ha tagit mig i kragen & städat, men lusten bara försvann.
Jag får nog ta å skylla på vädret. Imorron är det en ny dag.

Idag har jag iallafall lyckats att montera några kort.
Jag har valt att inte sätta någon text än på korten, ibland vill man
att det skall vara ett namn eller bara att det står grattis.
Det blev 10 monterade kort idag.
Har fått låna en så söt kattstämpel från Penny Black ,av Stämpelanna.
Blev så kär i denna stämpel & jag vet att det finns många fler stämplar
från denna tillverkare som är lika söta.
Problemet är att kunna välja vilka man vill införskaffa till sin pyssellåda.
image176


Stämpeln på detta kort kommer från Syssla.
image177

Tack för titten & välkommen tillbaka.


Kommentarer
Postat av: magdalena

Hej i snöyran ! Man kan säga att vi fått tillbaka vinter igen,Men då njuter väl du för då kan du ju pyssla lite hihi mellan matningen av den lilla. Väntar att få se nya bilder på den lilla Elin , Hon växer väl så det knakar. Ha det så bra. Mvh Magdalena och Ida. Ps i dag har jag lyckats pyssla i hop 2 kort i dag med hjälp av min dotter .Ds.

2008-04-09 @ 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0