Penicillin & bullbak

Idag har vi varit till doktorn igen, Oskar har ett fult sår
i näsan & det har bara blivit värre.
Besök hos doktor i lördags & ännu ett besök hos BVC igår.
Imorse ringde Bvc sköterskan upp & hade ordnat en tid, hos
samma doktor som vi träffade i lördags.
Snacka om service !!! Vi har världens bästa BVC sköterskor.
För ca 1 mån sedan behandlades Oskar i 10 dagar för svinkoppor.
Var frisk i ca 1,5 vecka & sedan började förkylningen om igen,
& såret i näsan kom tillbaka.
Nu skall det behandlas med medicin igen i 10 dagar.
Varje behandling kostar 430 kr, nu hoppas vi på att det försvinner.

Jag tog & fortsatte med mina husmoders bestyr.
Bakade "Skurts kanelsnäckor".
Sen blev det till att göra våfflor till middag.
Trot eller ej med Oskar tycker inte om våfflor heller.
Så sylten jag kokat kommer nog att räcka i evigheter.

På pysselfronten är det väldigt lugnt !
Skall försöka att åstakomma 1 st dopkort & 1 st 40-årskort till
nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Jag ser att husmoderstakterna sitter i. Vad sägs om att börja med försäljning?

Hoppas sonen blir frisk snart å andra sidan verkade han inte så sjuk sist vi sågs....

Må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-08-09 @ 00:40:33
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0