Tjingeling badring !!!

Oskar tokskrattar när vår vän Helena säger  det i telefon.
Imorron bär det av mot sydligare breddgrader, Ösmo.
Det skall bli dop & 40 årskalas i helgen.

Vi skall fira Mattias som fyllt 40 år i dagarna &
hans son Linus skall döpas.

Vad man ska ge en 40 åring i present är inte det lättaste !
Han önskar sig en upplevelse.
Vi får väl hoppas att han blir nöjd.

Har suttit & knåpat ihop kort till dessa 2 grabbar, på kvällarna.
Nu är det färdigt & presenterna likaså.
Bilder på detta kommer efter helgen.

Vi har verkligen längtat att få åka till
denna underbara familj.

Nu måste jag nog ta å packa färdigt & kanske sova en stund.

Tack tack Anna för din hjälp !!!
När jag kört fast i pysslandet.
Vad vore jag i all min glans om inte STÄMPELANNA fanns ! :)

Ha det så gott & tack för titten !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej snygging!

Du har en utmärkelse i min blogg!

Kram Katarina "amospersson"

2008-08-23 @ 20:20:08
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0