Några alster

I torsdags var vi en tapper skala på 3 tjejer som pysslade.
Som vanligt när man träffas så har man så många projekt
som skall göras & det slutar med att ingenting blir gjort.
Men några tändsticksaskar lyckades jag göra & 1 julkort.
Turen var den att jag hade lite uppstämplat från förra året.



Kära Stämpelanna fyllde år förra veckan & Oskar
hade bestämt att hon skulle få verktyg från Jula.
Så är det faktiskt sa han, så det var bara att inhandla
dessa blommiga verktyg & sedan slog han in paketet
med lite hjälp.
Pricken på det så tog han & skrev ANNA på paketet.
Han har inte varit så intresserad av att skriva så mycket,
men nu har det lossnat.

Lite knöligt var det att skriva på verktygen.

Sköna Helena fyllde år i veckan oxå.
Till henne skickade jag ett kort som jag glömde
bort att fota.

Annars har vi bara tagit det lugnt.
Vädret är helt makalöst, det är så fint ute.
Igår kväll var det - 14 gr & idag - 4 gr & lapphandskarna
singlar ner så vackert.
Det blir nog en snörik jul i år.

Tjingeling badring !!!  (som Helena brukar säga.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Hoppas kvällen med pyssel vart skoj, synd man inte kunde vara med ,men det blir en annan gång. Vi är ju i Lappland och jag skall tala om att här var det -23grader i morse det kan man knappt fatta.....Längtar till eran värme hemma.Ha det så gott och fram mot hösten blir det mycket pyssel hihihi...Kramar Ida och Magdalena

2008-12-08 @ 10:40:56
Postat av: Anna M

Hej!

Jag är en mycket stolt ägarinna av ett blommigt verktygsset. Jag har hunnit invigt de flesta av de olika verktygen, alla fungerar utmärkt. Paketet var jättefint! Oskar kommer att bli en riktig charmör som uppvaktar flickor med presenter redan i tidig ålder. Men så är det ju bara vi unga och vackra flickor som fångar hans uppmärksamhet : )

Kram på er!

2008-12-08 @ 19:55:20
URL: http://stampelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0