Suck å stön !

Inte nog med att Elin har varit sjuk.
Nu har jag oxå blivit sjuk !!!!! Fy F...n vad jag blir less !!!
Det var många år sedan som jag har varit så dålig,
som jag varit de senaste dagarna.
Feber, ont i varenda kroppsdel & en fruktansvärd huvudvärk.
Väl hos doktorn igen med mina berömda bihålor,
så blev det medicin.

Sen är det snart Oskars 5 årsdag.
Idag skall det vara party för "storbarnen" å på
lördag kommer det resterande gänget.
Dessutom är det ju jul snart !!!!
Hur ska jag få detta att gå ihop?
Orken finns bara inte & kroppen skriker STOPP !
Men vad gör det, det är ju bara att gilla läget & fixa det
som fixas skall.

Vill passa på att önska alla en riktigt god jul & gör vad ni kan
för att hålla förkylningen borta !!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej!

Jag råkade säga igår på jobbet att jag har så friska barn. Inte en VAB-dag så länge jag kan minnas. Det skulle jag INTE ha gjort!

Inatt har lilla B kräkts. Så nu ska jag ut på stan och fixa allt innan jag också börjar. Men jag har sagt det förut och säger det igen, jag arbetar bäst under press!

Krya på dig Rutan, det blir jul hur det än går med allt annat,

kramar Katarina

2008-12-20 @ 10:17:45
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: åsa

Ramlade in här. Otroligt fina kort du gör!

/Åsa

2008-12-22 @ 13:01:51
URL: http://torgersson83.wordpress.com
Postat av: Carin

Hej Rutan!



Hoppas ni alla är friska och krya nu!

Och att ni har en lugn o skön jul med mycket mys o god mat! :D Ha det fint så ser vi fram emot ett pyssligt 2009! Kram och god jul!

2008-12-23 @ 15:34:31
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: magdalena

Hoppas kalaset i dag har gått bra och ett stort "Grattis" Oskar på 5-årsdagen. Hoppas nu ni får en lugn och skön jul, med mycket vila. God-Jul på er allihopa önskar vi i "skogen"

2008-12-23 @ 22:43:38
Postat av: Katarina "amospersson"



God Jul och Gott Nytt år,



hoppas ni mår bättre och



GRATTIS på födelsedagen!



Kramar från Katarina och resten

2008-12-24 @ 12:13:56
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0