Ingen bebis har kommit !

För er som väntar på att vårt lilltroll snart skall komma ut, ni får nog vänta ett tag till.
Idag har jag å granne tagit  en promenad igen för att kanske få igång det.
Det enda som gav sig till känna var fogarna.
Efter besöket hos barnmorskan, blev jag inte klokare.
Hon tycker att det vore bra om förlossningen kom igång nu.
Inget är ju onormalt, vad jag kan förstå.
Blodtrycket är nu 130/80, allt enligt reglerna. Men äggvita i urinen var det.
Hon ringde tom förlossningen, varför förstod jag ej.
Där fick hon inget med håll alls
Beräknad födelsedatum är ju trots allt:  10 februari.
Lyckades att lista ut att det var min huvudvärk, hon var orolig för & viktuppgång
sen förra veckan.
Ett nytt besök imorron bitti blir det för koll av blodtryck, vikt & u-sticka.

Idag har vi också varit på föräldrafika på dagis, där det bjöds på hembakade semlor.
Kanonmysigt å vad barna är stolta, när alla föräldrarna kommer.
Har under eftermiddagen bäddat rent i alla sängar & dammsugit huset.
Det enda som känns är fortfarande fogarna.

Lyckades också påta ihop ett  väldigt enkelt beställningskort till en smed, som fyller 50 år till helgen.
image158

Kommentarer
Postat av: mara

Vilket tjusigt kort! Härliga färger. Nu är det bara 2 dagar kvar?!?!? Om man får se till min gissning. Ha det bra!/Kram Sara

2008-02-07 @ 09:29:46
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Anna M

Tänk vilken tjurig bäbis! De är bestämda små rackare redan innan de föds och sen blir de ännu tjurigare! Vi får väl fortsätta promenera, eller också får vi ta till plan B (madrassåkning i stra pulkabacken)
Jätte fint kort!
Kram på dig!

2008-02-07 @ 10:46:31
URL: http://stampelanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0